
Service Accountmanager IT
Over de organisatie
Het Service hoofdkantoor voor Europa, Midden-Oosten en Afrika. Vanuit deze locatie wordt de kwaliteit en voortgang beheerd van de Service partners en callcenterpartners. Daarnaast beheren zij een groot magazijn, versturen zij computeronderdelen naar de Service partners, repareren en testen zij IT producten en hebben ze een Callcenter voor consumenten in de Benelux. Met ruim 160 medewerkers, het hoofdkantoor in Taiwan en meer dan 20 nationaliteiten werkzaam in Emmen bieden zij een zeer dynamische en internationale werkomgeving.
Beschrijving van de functie
Als Service Accountmanager ben je verantwoordelijk voor een regio/land. In die regio of land zijn service partners (accounts) die de service daar verzorgen. Je werkt nauw samen met deze service partners, en het hoofdkantoor in Taiwan. Jij controleert of de KPI’s worden nageleefd, en als dit niet gebeurt analyseer je de reden hiervan. In je werkzaamheden houd je rekening met de markt, wetgeving, taal en cultuurverschillen van de service partners. Jouw doel is om de klanttevredenheid hoog te houden, en de kwaliteit van de service te verbeteren.
Wat wij bieden
· De eerste periode ben je werkzaam vanuit ons kantoor in Emmen, na de introductieperiode is het mogelijk om twee dagen vanuit huis werken;
· Een contract voor 40 uur;
· 25 vakantiedagen per jaar;
· Reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding;
· Twee keer per jaar een bonusregeling;
· Een fietsplan en bedrijfsfitness;
· Een actieve personeelsvereniging met leuke activiteiten;
· Een leuke dynamische werkplek waar jij jezelf volop kunt ontwikkelen.
Wat breng je mee
· Je kan zowel zelfstandig als in een team werken.
· Je bent zowel klant- als resultaatgericht.
· Je werkt nauwkeurig en kan goed prioriteren en plannen.
· Je hebt een analytische sterk.
· Je bent stressbestendig.
· Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling.