
Financieel Administratief Medewerker
Over de organisatie
Een gerenommeerde autodealer in de het Noordoosten van het land met meerdere vestingen. Naast de verkoop van auto`s en bedrijfswagens verzorgen zij tevens reparatie en onderhoud. Sfeer speelt hier een belangrijke rol en belangrijk is dat je het naar je zin hebt. Klanttevredenheid staat hier hoog in het vaandel.
Beschrijving van de functie
De administratie in de autobranche bestaat niet alleen uit de inkoop en facturatie van verkochte auto’s. Elk onderdeel dat in de werkplaats nodig is voor een reparatie of onderhoudsbeurt wordt in de administratie verwerkt. En wat dacht je van huur-, financierings- en leasecontracten die worden afgesloten? Er komt dus nogal wat kijken bij de administratie en daarvoor zoeken wij een administratieve duizendpoot die er plezier in heeft om al die cijfers up-to-date te houden.
Het takenpakket bestaat onder andere uit:
- Je voert algemene administratieve werkzaamheden uit;
- Je boekt facturen in en stelt verkoopfacturen op;
- Je controleert uren;
- Je beantwoordt vragen van klanten en voert het debiteurenbeheer;
- Je hebt dagelijks contact met leveranciers, klanten en collega’s.
Wat wij bieden
- Een uitdagende baan bij een toonaangevende werkgever in de regio;
- Een directe aanstelling bij de werkgever met mogelijkheid op een vast contract bij goed functioneren;
- Een beloning conform CAO Motorvoertuigen en Tweewielerbedrijf, passend bij jouw ervaring;
- Een baan met mogelijkheid om inbreng van jouw ideeën en waar jouw eigen inbreng wordt gewaardeerd en waarin je jezelf kunt ontwikkelen.
Wat breng je mee
- Je hebt een afgeronde opleiding op MBO(+) niveau in de financiële richting.
- Werkervaring in de branche is een pre.
- Je bezit goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Je bent stressbestendig, nauwkeurig en efficiënt;;
- Je hebt een sterk cijfermatig inzicht.
- Je bent iemand die eigen initiatief toont.